«Погоджено»
«Затверджено»
Заступник
директора
Директор школи
з навчально-виховної
роботи
___________ / _____________/ ___________ / _____________ /
«_______»
______________ 201_р. «_______» ______________ 201_р.
Індивідуальна
освітня
траєкторія
вчительки ___ класу
___________________ ЗОШ
І-ІІІ ступенів
____________________________________________________
2015-2016
навчальний
рік
Діагностична карта
№
|
Основні напрями
діяльності педагога
|
Потребує
методичної
допомоги
|
На
достатньому рівні
|
Заслуговує
на увагу
|
1
|
Комплексне планування виховання, навчання і розвитку учнів
|
|
|
|
2
|
Вміння планувати урок на основі психологічних особливостей класу
|
|
|
|
3
|
Методи активізації пізнавальної діяльності
|
|
|
|
4
|
Особистісно зорієнтоване навчання
|
|
|
|
5
|
Оптимальний вибір типу і структури уроку
|
|
|
|
6
|
Розвиток творчих здібностей учнів‚ творчого мислення
|
|
|
|
7
|
Гуманізація стосунків з дітьми
|
|
|
|
8
|
Робота з обдарованими дітьми
|
|
|
|
9
|
Ступінь впливу вчителя на учнів
|
|
|
|
10
|
Нестандартні форми уроку
|
|
|
|
11
|
Використання принципів нових технологій
|
|
|
|
12
|
Науковий рівень викладання предметів.
Основні напрями діяльності педагога.
|
|
|
|
13
|
Самоосвіта
|
|
|
|
14
|
Ведення шкільної документації
|
|
|
|
15
|
Курсова перепідготовка, виконання до- і післякурсових завдань
|
|
|
|
Індивідуальний
творчий план
№
|
Розділи
|
Зміст
роботи
|
1.
|
Підвищення фахового рівня
|
|
2.
|
Науково-методична робота з предмета. Інноваційні технології.
|
|
3.
|
Позакласна робота з предмета.
|
|
4.
|
Вивчення та запровадження передового педагогічного досвіду.
|
|
5.
|
Підвищення психолого-педагогічного рівня.
|
.
|
6.
|
Творча робота з класом, батьками.
|
Відвідування сімей учнів класу, анкетування батьків, проведення
спільних виховних та класних заходів, батьківські збори, індивідуальні
консультації батьків, періодичне надання інформації батькам про стан навчання
та виховання учнів, сприяти залученню батьків до життя класного колективу.
|
Методична карта вчителя
Прізвище, ім’я, по батькові
|
|
Рік народження
|
|
Освіта
|
|
Посада
|
|
Який предмет викладає, в
яких класах
|
|
Педагогічний стаж
|
|
Атестація
|
|
Нагороди та заохочення
|
|
Час і місце проходження курсової перепідготовки
|
|
Матеріали, оформлені для кабінету
№
|
Наочність
та матеріали
|
1.
|
|
2.
|
|
3.
|
|
4.
|
|
5.
|
|
6.
|
|
7.
|
|
8.
|
|
9.
|
|
10.
|
|
11.
|
|
12.
|
|
13.
|
|
14.
|
|
15.
|
|
16.
|
|
|
|
17.
|
|
18.
|
|
19.
|
|
20.
|
|
21.
|
|
22.
|
|
23.
|
|
24.
|
|
25.
|
|
26.
|
|
27.
|
|
28.
|
|
29.
|
|
30.
|
|
31.
|
|
32.
|
|
33.
|
|
34.
|
|
Виступи з методичних питань
(в школі та поза школою)
№
|
Тема
виступу
|
Дата
|
1.
|
|
|
2.
|
|
|
3.
|
|
|
4.
|
|
|
5.
|
|
|
6.
|
|
|
7.
|
|
|
8.
|
|
|
9.
|
|
|
10.
|
|
|
Над якими
питаннями методики, педагогіки та психології працює
№
|
Питання
|
1.
|
|
2.
|
|
3.
|
|
4.
|
|
5.
|
|
6.
|
|
7.
|
|
8.
|
|
9.
|
|
10.
|
|
11.
|
|
12.
|
|
13.
|
|
14.
|
|
15.
|
|
Питання,
які можуть бути впроваджені в практику роботи інших вчителів
№
|
Питання
для впровадження
|
1.
|
|
2.
|
|
3.
|
|
4.
|
|
5.
|
|
Питання методики,
що викликають труднощі
№
|
Питання
|
1.
|
|
2.
|
|
3.
|
|
4.
|
|
5.
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар