понеділок, 19 січня 2015 р.

Картка вивчення учня схильного до правопорушень

КАРТА ВИВЧЕННЯ ПІДЛІТКА, СХИЛЬНОГО ДО ПРАВОПОРУШЕНЬ
1. Загальні дані:
1)      Клас___________.
2)      Прізвище, імя, по-батькові_____________________________________________
3)      Вік_________________________________________________________________
4)      Домашня адреса______________________________________________________
2. Дані спостережень класного керівника:
1)      Основні вияви «труднощів», де, з якого часу спостерігається___________________
__________________________________________________________________________.
2)      Ставлення до навчання (успішність, чи має бажання вчитися, якщо не вчитись, то з яких предметів?)_________________________________________________________
3)      Ставлення до праці(що любить робити?)_____________________________________
4)      Поведінка в колективі (взаємовідносини з колективом, чи має друзів, хто вони?)__________________________________________________________________
5)      Ставлення до дорослих, учителів ( хто з них є авторитетом, чому?)__________________________________________________________________
6)      Як проводить вільний час? (гуртки, спорт, чи цікавиться музикою, театром, кіно, читанням художньої літератури?)___________________________________________
7)      Норми культурної поведінки (чи володіє навичками культурної поведінки і культурною мови?)Такт по відношенню до дорослих, товаришів. Охайність. Як веде себе в громадських місцях?)_______________________________________________________________________________________________________________________________________
8)      Які засоби впливу застосовувались до учня школою, батьківським комітетом, сімєю тощо?_________________________________________________________________________________________________________________________________________.
3. Умови життя в сімї:
1)      Прізвище, імя, по-батькові, місце роботи. Чи має сестер, братів? Які вони?_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
2)      Матеріально-побутові умови (в яких умовах проживає, дохід сімї)_______________________________________________________________.
3)      Взаємовідносини в сім’ї. Чи мають відхилення в поведінці члени сім’ї(алкоголізм, хуліганство, судимість)?________________________________
4)      Виховання в сімї (характер впливу на учня, його участь у домашній роботі. Заохочення і покарання. Наявність контролю збоку членів сімї. Відношення учня до батьків і батьки до нього)___________________________________________________________________________________________________________________________________.
5)      Стан здоровя учня. Фізичний розвиток. Чи займається спортом? Які відхилення має у фізичному чи розумовому розвитку?________________________________________________________________________________________________________________________________.
4. Висновки:
1)      Які причини відхилення від позитивної поведінки?______________________
2)      Комплекс заходів для перевиховання підлітка.__________________________



Наставник_____________________________________________________________.

Немає коментарів:

Дописати коментар