КАРТА ВИВЧЕННЯ ПІДЛІТКА,
СХИЛЬНОГО ДО ПРАВОПОРУШЕНЬ
1. Загальні дані:
1)
Клас___________.
2)
Прізвище,
ім’я,
по-батькові_____________________________________________
3)
Вік_________________________________________________________________
4)
Домашня
адреса______________________________________________________
2. Дані спостережень класного керівника:
1)
Основні
вияви «труднощів», де, з якого часу спостерігається___________________
__________________________________________________________________________.
2)
Ставлення
до навчання (успішність, чи має бажання вчитися, якщо не вчитись, то з яких
предметів?)_________________________________________________________
3)
Ставлення
до праці(що любить робити?)_____________________________________
4)
Поведінка
в колективі (взаємовідносини з колективом, чи має друзів, хто
вони?)__________________________________________________________________
5)
Ставлення
до дорослих, учителів ( хто з них є авторитетом,
чому?)__________________________________________________________________
6)
Як проводить
вільний час? (гуртки, спорт, чи цікавиться музикою, театром, кіно, читанням
художньої літератури?)___________________________________________
7)
Норми
культурної поведінки (чи володіє навичками культурної поведінки і культурною
мови?)Такт по відношенню до дорослих, товаришів. Охайність. Як веде себе в
громадських
місцях?)_______________________________________________________________________________________________________________________________________
8)
Які
засоби впливу застосовувались до учня школою, батьківським комітетом, сім’єю
тощо?_________________________________________________________________________________________________________________________________________.
3. Умови життя в сім’ї:
1)
Прізвище,
ім’я, по-батькові, місце
роботи. Чи має сестер, братів? Які
вони?_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
2)
Матеріально-побутові
умови (в яких умовах проживає, дохід сім’ї)_______________________________________________________________.
3)
Взаємовідносини
в сім’ї. Чи мають відхилення в поведінці члени сім’ї(алкоголізм, хуліганство,
судимість)?________________________________
4)
Виховання
в сім’ї (характер впливу на
учня, його участь у домашній роботі. Заохочення і покарання. Наявність контролю
збоку членів сім’ї. Відношення
учня до батьків і батьки до
нього)___________________________________________________________________________________________________________________________________.
5)
Стан
здоров’я учня. Фізичний
розвиток. Чи займається спортом? Які відхилення має у фізичному чи розумовому
розвитку?________________________________________________________________________________________________________________________________.
4. Висновки:
1)
Які
причини відхилення від позитивної поведінки?______________________
2)
Комплекс
заходів для перевиховання підлітка.__________________________
Наставник_____________________________________________________________.
Немає коментарів:
Дописати коментар